Foto’s zeggen meer dan woorden en zijn erg belangrijk voor jouw zakelijke uitstraling. Een pasfoto of vakantiekiekje gebruiken als portretfoto op je website of bijvoorbeeld een social media platform kan conflicteren met jouw zakelijke activiteiten. Op LinkedIn is jouw foto een van de belangrijkste onderdelen van een profiel. Het is dé manier om je professioneel te presenteren. Die kans laat je toch zeker niet schieten?
Mocht je een pagina op je website hebben staan met foto’s van jou en je medewerkers, dan zal je vast wel ontdekt hebben dat deze pagina druk wordt bezocht. Relaties en toekomstige klanten, willen graag weten wie de mensen zijn waarmee ze contact gaan opnemen of hebben opgenomen. Mijn portretten geven een correct beeld van jou als ondernemer én als individu. Zoals omgevingsmanager Marjolijn van Mmeer dat doet. Zakelijk en ’met de voeten in de klei’. Zo laat je een toegankelijke versie van jezelf zien. Neem contact met me op en we gaan samen kijken wat bij jou past.
Op het meeste beeldmateriaal op internet rust auteursrecht. Daarom stellen steeds meer bedrijven en organisaties een eigen beeldbank samen: een flinke map met specifieke en algemene foto’s die onbelemmerd gebruikt kunnen worden voor verschillende doelen. Deze foto’s zijn uniek en exclusief voor de organisatie gemaakt. Dus heel anders dan de glossy stockfoto’s. Het zoeken naar een geschikte stockfoto kost daarnaast enorm veel tijd en de beelden zijn vaak onpersoonlijk.
Een eigen beeldbank is helemaal niet zo duur als je de kosten vergelijkt met de aanschafkosten van de standaard stockfoto’s. Door een goede voorbereiding en een slimme planning, kunnen we samen een prachtige collectie schieten waar je voorlopig mee vooruit kunt. Origineel beeldmateriaal dat de kernwaarden van jouw bedrijf laat zien. Foto’s waarin klanten zichzelf of situaties herkennen, zoals bij de foto’s die ik heb gemaakt voor de beeldbank van woningcorporatie Portaal.
Met mijn frisse en creatieve blik maak ik aansprekende foto’s met een eigentijdse look die je voor al je marketingactiviteiten kunt gebruiken. Zullen we een vrijblijvende afspraak maken?
Omdat mensen een centrale rol spelen in mijn fotografie, werk ik veel voor de volgende sectoren: zorg, onderwijs, cultuur, woningbouw en overheid.
Ben je benieuwd hoe ze het vonden om met mij samen te werken? Bekijk dan de klantenpagina.
“We hebben op 12 locaties van DrieGasthuizenGroep verschillende foto’s gemaakt. Dit maakt het mogelijk om voor elke communicatie-uiting een passend beeld te vinden. Het levert een groot gemakt op om uit meerdere beelden te kunnen putten!”
“Ingrid is een conceptuele fotograaf. Ze maakt niet zomaar een beeld reportage, maar is daarbij op zoek naar de rode draad die het verhaal vertelt, de boodschap overbrengt. Daar onderscheidt ze zich enorm mee.”
“Ingrid Joppe heeft voor ons prachtige foto’s gemaakt. Haar creativiteit en haar vermogen om zich goed in te leven in onze wensen én de mensen die zij fotografeert, hebben geresulteerd in foto’s die perfect aansluiten bij wat wij voor ogen hebben.”